Jeśli chcesz :
- Poprawić wynik działu sprzedaży
- Poprawić skuteczność działu sprzedaży
- Zmotywować i zaangażować w wykonywane zadania swoich handlowców
- Nauczyć swój zespół technik sprzedaży , negocjacji , radzenia sobie z trudnymi sytuacjami
- Popracować warsztatowo nad problemami wskazanymi przez Twoich handlowców
- Dokonać zmian w strukturze działu ukierunkowanych na wzrost wyniku sprzedaży
Wybierz dedykowane szkolenie dla działów sprzedaży.
Przygotujemy dedykowane dla Twoich handlowców szkolenie , opracowane z myślą o osiągnięciu realnego wzrostu sprzedaży , poprawieniu skuteczności działania handlowców, implementacji poprawnych technik pracy z klientem oraz co bardzo ważne budowaniu dobrej , długotrwałej i opartej na zadowoleniu klienta relacji biznesowej .
Szkolimy zarówno małe kilkuosobowe grupy jak też duże grupy handlowców.
Dobieramy tematykę szkolenia tak ,aby spełniała ona oczekiwania zamawiającego ale była też atrakcyjna dla uczestników szkolenia, wnosiła praktyczną i przydatną w codziennej pracy wiedzę i umiejętności a co ważne , aby szkolenie było dla handlowców źródłem nie tylko nowej wiedzy ale i satysfakcji .
Podczas naszych szkoleń nie stosujemy technik stresujących uczestników czyli mówiąc wprost szkolimy metodami roku 2019 , a nie metodami z lat 90 -tych.
Szkolenia zawierają zawsze cześć warsztatową gdzie każdy z uczestników ma możliwość bezpośredniego uczestnictwa i uzyskania jak największej ilości wiedzy praktycznej , która pomoże mu w uzyskiwaniu założonych planów sprzedażowych i obniży poziom stresu związanego z wykonywaną pracą.
Dedykowane szkolenie jest znacznie bardziej skutecznym narzędziem budowania efektywności działu w porównaniu z szkoleniami ogólnymi skierowanymi do każdego klienta.
Przygotowując nasze szkolenia uważnie analizujemy nie tylko specyfikę branży oraz portfolio sprzedażowego ,ale też specyfikę firmy i jej otoczenia .
Ceny naszych szkoleń są dostępne dla każdej , nawet niewielkiej firmy , a same szkolenia są znakomitą inwestycją nie tylko w rozwój zespołu i pracowników ,ale też w wynik sprzedaży .